Subject: (VT2156) Passiivse elektroonilise side juurdepääsuvõrgu rajamine, Litvina küla, Setomaa vald, Võru maakond
From: "Rasmus Valli" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Oct 2024 13:51:03 +0300

Tere!

Saadame Teile projekti kooskõlastamiseks.

Projekti Tellija: Enefit AS

Projekt nr: VT2156

Projekti nimi: Passiivse elektroonilise side juurdepääsuvõrgu rajamine,
Litvina küla, Setomaa vald, Võru maakond

Projektiga seotud teed: 18178 Värska-Ulitina tee, 18106 Saatse-Petseri
tee, 18234 Saatse Pattina tee, 18234 Saatse-Perdaku tee.

Taotlus lisatud kirjale.

Lugupidamisega

Rasmus Valli

Projekteerija

OÜ Keskkonnaprojekt

E-mail: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Tel: +372 5786 5900

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.